cz / en / ru

Podpora

Komplexní služba, kterou klient požaduje, není "pouhou" dodávkou softwarového řešení, ale často se skládá z celé řady podpůrných činností. Jsme schopni dodat i tyto služby a uspokojit tak potřeby všech skupin klientů. Námi nabízené podpůrné programy jsou především:

  • HOTLINE, HELPDESK
  • Aplikační podpora
  • Správa požadavků
  • Upgrady
  • Outsourcing
  • Outsourcing personálu
  • Serverhousing
  • Hardware leasing

Poskytováním těchto služeb vzniká dlouhodobý vztah se zákazníkem, založený především na vzájemné důvěře, ochotě a schopnosti našich pracovníků řešit všechny problémy klienta. "Naše spolupráce nekončí úhradou faktury"



Odborná školení

  • Zaškolení obsluhy systému
  • Správa aplikace
  • Zaškolení správců systému
  • Podpůrná školení na vyžádání
  • Pravidelné workshopy

Dotační programy

V rámci našich poradenských služeb jsme našim klientům připravení poskytnout podporu v rámci analýz a systémového řešení operačních programů z grantů EU.