cz / en / ru

Support

A complex service required by our clients is not “just” a supply of a software solution, but often it comprises the whole range of supportive activities. We are able to supply also these services and therefore satisfy the needs of all groups of clients. Among our supportive services you can find mainly:

  • HOTLINE, HELPDESK
  • Application support
  • Requirement administration
  • Upgrades
  • Outsourcing
  • Personnel Outsourcing
  • Serverhousing
  • Hardware leasing

By performing these services we create the long-term relationship with the client, which is based primarily on the mutual trust, helpfulness and ability of our specialists to solve all the client´s problems. "Our cooperation does not end by settlement of the invoice."



Odborná školení

  • Zaškolení obsluhy systému
  • Správa aplikace
  • Zaškolení správců systému
  • Podpůrná školení na vyžádání
  • Pravidelné workshopy

Dotační programy

V rámci našich poradenských služeb jsme našim klientům připravení poskytnout podporu v rámci analýz a systémového řešení operačních programů z grantů EU.


 

 

Aktuálně

Systém pro správu pohledávek středočeského kraje

Pro krajský úřad středočeského kraje vyvíjíme systém pro správu a podporu vymáhání pohledávek.




Cílem projektu je zavést centralizovaný systém pro správu pohledávek pro všechny příspěvkové organizace, aby mohly být efektivně vymáhány.



Správa a vymáhání pohledávek městské části Praha 1

Pro úřad městské části Praha 1 ve spolupráci s advokátní kanceláři Dáňa, Pergl & Partneři dodáváme komplexní službu správy a vymáhání pohledávek.

Cílem projektu je s maximální mírou efektivity a rychlosti zajistit správu a následné vymáhání pohledávek podporované systémem DeReg